FIN DEL MUNDO 2012

Hay muchas “teorías” sobre lo que le ocurrirá a la humanidad y a la tierra este día , que se produciría en el solsticio el día 21 de diciembre del 2012 a las 11:12. Según los indios mayas el, 21 de diciembre llega a la tierra el fin del mundo , esto es una creencia escatológica  , ese día se termina el calendario maya de la cuenta larga de 5125 años de duración. Otra de las muchas “teorías” es que este día los habitantes de la tierra experimentarán  una trasformación física y espiritual positiva que marcaría el comienzo de una nueva era. Otros dicen que sucederá una catástrofe , en la que la tierra colapsará con algún objeto externo , pero muchos estudios han descartado esta idea y los astrónomos han rechazado los pronósticos apocalípticos. 

La NASA también ha desmentido la llegada del fin del mundo en esta fecha, pero se ha realizado recientemente una encuesta a una parte de la población mundial y los resultados fueron: 12% de los estadounidenses sí cree la predicción de los mayas , 20% los chinos, 13% mejicanos, 12% de los argentinos y 10% de los españoles.

imagen

 

Tags: , , , ,

3 Respostas a “FIN DEL MUNDO 2012”

  1. Luis Vázquez Dixo:

    O fin do mundo estaba claro que non iba ser no 2012 xa que o calendario maya xa se acabou unha vez e non pasou nada, ademais, se a terra fora colisionar contra algun corpo, os astronomos xa o terían sabido e a noticia difundiriase moi rápido, en canto á enquisa, penso que as cifras serían maiores se a xente dixera o que pensaba realmente, xa que moita xente cría no fin do mundo.

  2. aaroncordero Dixo:

    Como era de saber, el día 21 no sucedió, algo que ya era de esperar después del conocido efecto 2000. Esta teoría ya se sabía que era cierta ya que los mayas desconocían los años bisiestos, lo que haría que el conocido como día del fin del mundo tenía que haber sido mucho antes.
    Ahora os planteo una pregunta,¿cuál será el próximo día en el que suceda alguna catástrofe?

  3. davidgarcia2 Dixo:

    É un post breve e ben explicado, gustame o tema do fin do mundo e engadiría que moitos paises tomaron medidas de seguridade, en china compraron velas hata esgotalas para facerlle frente a escuridade total, tamén en china encargaronlle a un empresario 20 <>, de prezos de hata 800.000 dolares. En Francia as autoridades tiveron que pechar o paso a montaña de Bugarach, xa que creían que ía a vir una nave extraterrestre que salvaría a uns poucos.
    Dende o fin do imperio romano houbo hata 183 falsas prediccions do fin do mundo, e cada vez son máis frecuentes e gañan máis adeptos grazas o altavoz que lles presta internet e as novas tecnoloxías. O impacto do cambio climático, a crise económica das sociedades desarrolladas e a desconfianza nos gobernos fan que aumente a creenza en estas prediccións.
    A NASA desmintíu todas as prediccións de que a terra chocara con outro planeta inexistente, ou contra un asteroide xigante, senon que é o inicio de un cambio de era no calendario maya.
    Os descendentes dos mayas negaron que o fin do mundo sería no final do calendario maya, se non que a partir do final do calendario maya comezará un novo ciclo que según os expertos será máis positivo e con mayor esperanza para a humanidade.
    Outra fecha para o fin do mundo será provablemente entre 2013-2014 cando o sol alcanzara a súa actividade máxima en 11 anos e xa comezan os rumores de que haberá una tormenta solar como a que houbo en 1859 que só inutilizou algunhas liñas telegráficas, pero hoxe en día podería causar moitos máis danos nos nosos aparatos electrónicos sensibles a enerxía electromagnética.
    Eu penso que sobre este tema non hay moito máis que decir xa que todo son prediccións sen unha base firme que comprove o fin do mundo.